سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب های برقی شیشه ای

عوامل زیادی در تعیین قیمت درب های شیشه ای اتوماتیک اشل تاثیر دارد که در این بخش ما مهمترین این موضوعات را برای شما بیان می کنیم.

1)   ابعاد: هرچه میزان و ابعاد کار شما بزرگتر باشد طبیعتا قیمت آن هم افزایش می یابد. تعیین قیمت در بحث ابعاد بر مبنای عرض و ارتفاع نمونه کار می باشد و هرچه ابعاد بزرگتر باشد میزان مواد بیشتری برای ساخت درب احتیاج است.

2)   نوع کارکرد درب شیشه ای: درب های شیشه ای در حالات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که بنا به درخواست مشتری، طراحی و آماده می شود. این انواع در دو حالت خودکار یا اتوماتیک و دستی می باشد. همانطور که از اسم آنها مشخص است، بازوبسته شدن این درب ها به صورت منوال یا دستی و سنسور برای باز شدن اتومات می باشد.

3)   جنس قاب و چارچوب: قاب درب های شیشه ای را با مواد مختلفی طراحی می کنند که این طراحی بر مبنای نیاز مشتری صورت می گیرد. در هر حالت شرکت اشل از بهترین مواد برای مشتریان استفاده می کند تا دوام و عمر بالایی برای خدمت رسانی به شما داشته باشد.

فریم های استیل، آلومینیوم و آنادایز بیشترین تقاضا برای ساخت  را دارند که شما می توانید از هریک آنها بر مبنای محیط مورد مورد نظر، استفاده کنید.

درب شیشه ای

4)   پشتیبانی از تعداد تردد ها: همانطور که می دانید درب های شیشه ای بیشتر در مکانهایی مورد استفاده قرار می گیرند که میزان تردد در آنها بالا است. اما موضوع جالب اینجاست که درب های اتوماتیک بر مبنای میزان تردد  نیز تقسیم بندی می شوند.

دستگاههای کنترل تردد بر مبنای میزان ورودی و خروجی تعیین می شوند که این موضوع بنا به مکانی است که درب شیشه ای در آن استفاده می شود. هرچه تردد بیشتر باشد باید دستگاه قوی تری برای پشتیبانی ار تردد مورد استفاده قرار گردد.

در حالت دستی نیاری به این قضایا نیست و برای ورود و خروج با افراد عمل باز و بسته کردن را انجام می دهند و یا یک اپراتور این کار را انجام می دهد.

5)   شرکت سازنده: در سراسر دنیا شرکت های مختلف و معتبری هستند که درب های شیشه ای را با کیفیت های بالایی می سازند. این موضوع باعث تفاوت در قیمت های درب های شیشه ای می شود و هر شرکت یک قیمت را برای مشتریان خود تعیین کرده است. شرکت اشل از بهترین برند ها و جنس ها برای ساخت و ساز درب های شیشه ای خود استفاده می کند تا شما با رضایت کامل از محصولات و خدمات آنها استفاده کنید.

6)   جنس شیشه درب برقی: برای درب های برقی از شیشه های مختلفی استفاده می شود که شما بر مبنای نیاز خود از آنها استفاده می کنید. قطر شیشه و جداره هایی که در آنها مورد استفاده قرار می گیرد باعث تفاوت قیمت در درب های می شود. مثلا نوع شیشه ای که در درب های برقی برای صرافی ها و بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد با نوع فروشگاهی متفاوت است.

http://tehrandoorasia.com/