سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتصالات دنده ای فولادی:

 

اتصالات دنده ای فولادی     به دلیل زیبایی در طبیعت ایده آل برای استفاده در برنامه های معماری ، خانگی و باغی هستند ، اما همچنین در صنایع تصفیه آب و فاضلاب ، صنایع دریایی و حتی مواد غذایی و حمل و نقل هوایی به طور گسترده ای استفاده می شوند و به دلیل فولاد ضد زنگ دارای مقاومت بالا و خواص مقاوم در برابر خوردگی هستند.پوشش PVC در هر رنگ اتصالات دنده ای فولادی نیز موجود است.

کاربرد اتصالات دنده ای فولادی:

فولاد ضد زنگ به دلیل تنوع مختلف عناصر شیمیایی مورد استفاده در طول تولید ، بر خلاف فولاد استاندارد نیست. این فرآیند می تواند در درجات مختلف تغییر کند تا درجه های مختلف تولید شود ، به آنها یک شماره AISI اختصاص داده می شود تا درجه را مشخص کند ، به عنوان مثال AISI 316.

مزایای اصلی فولاد ضد زنگ مقاومت در برابر خوردگی بالای آن در محیط های بیرون و مرطوب است. به همین دلیل از طناب ضد زنگ معمولاً در محیط های دریایی و سایر سازه های بیرونی استفاده می شود. زنگ نمی زند و لک نمی شود و به راحتی تمیز می شود ، به همین دلیل اغلب در صنایع غذایی یافت می شود.

ویژگی اصلی دیگر فولاد ضد زنگ ، شکل ظاهری آن است. این نوع طناب با یک سطح صاف و کمی براق از نظر زیبایی چشم نواز است و به همین دلیل اغلب از آن برای اهداف تزئینی استفاده می شود. نرده ها و موانع استفاده معمول در این روش است. به عنوان مثال در امتداد باروهای قلعه قدیمی با دیوارهای خراب شده برای حفظ امنیت مردم در هنگام بالا رفتن از آنها.

 

سازه های موجود

اتصالات دنده ای فولادی همچنین درجات مختلفی از انعطاف پذیری را ارائه می دهند بنابراین با تیم ما صحبت کنید تا اتصالات دنده ای فولادی مناسب برای کار خود را بدست آورید.

مجموعه ها و اتصالات

اتصالات دنده ای فولادی می تواند انتخاب بسیار خوبی از اتصالات را ارائه دهد که ما می توانیم آنها را در طناب سیم فولادی ضد زنگ انتخاب کنیم. این بدان معناست که ما می توانیم مجموعه های خاصی را که به سفارش شما ساخته شده اند ، ایجاد کنیم تا به بهترین وجه برای استفاده مورد نظر شما کار کنند. اتصالات شامل پیچ و مهره های پیچ و مهره ای ، انگشتان ، سوکت ها و سایر ترمینال ها است. می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه ما دریافت کنید.

می دانید چه چیزی نیاز دارید؟ یا نیاز به کمک دارید؟

اگر نیاز به کمک دارید شما می توانید درخواست خود را از طریق تماس با ما ارائه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتصالات دنده ای فولادی اینجا کلیک کنید.