سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت فلنج جوشی

 

عملکرد و قیمت فلنج جوشی

فلنج ها اجزای لوله کشی هستند که با استفاده از واشر در بین دو فلنج به عنوان یک ماده آب بندی در کنار هم پیچیده می شوند. از فلنج ها برای اتصال لوله ها به یکدیگر ، اتصال لوله ها به شیرهای فلنج ، اتصال لوله ها به اتصالات فلنج ، اتصال لوله ها به وسایل مخصوص لوله کشی و جدا کردن قسمت های لوله کشی با استفاده از فلنج کور استفاده می شود.قیمت فلنج جوشی با توجه به کاربردی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

 در صنایع فلنج های جوشکاری معمولاً به عنوان فلنج های جوش گفته می شود. فلنج جوشی شامل یک قطب توپی است که توسط یک جوش با فشار کامل به لوله محکم می شود. به دلیل وجود ناحیه تقویت کننده اضافی که در توپ فلنج جوش وجود دارد و به دلیل نصب آن از طریق جوشکاری ، توپی به یک قسمت لاینفک لوله تبدیل می شود. این به فلنج جوش استحکام و یکپارچگی بیشتری می دهد و توانایی تحمل خمش قابل ملاحظه بالاتر را نسبت به فلنج برش دارد. از آنجایی که فلنج های جوش توسط جوش با لب به لوله وصل می شوند ، قطر داخلی انتهای توپی باید با قطر داخلی انتهای لوله مطابقت داشته باشد. جزئیات مربوط به شناسه لوله یا ضخامت دیواره برای خرید فلنج های جوش لازم است    .

مزایای استفاده از فلنج های جوش

در زیر مزایای استفاده فلنج جوشی بیان شده است:

جوش لب به لب اجازه می دهد بر روی فلنج جوش بر خلاف فلنج برش انجام شود که فقط با بازرسی ذرات مغناطیسی یا بازرسی نفوذ رنگ قابل بررسی است.

فلنج گردن جوش را می توان به طور مستقیم بر روی اتصالات جوش مانند لب ، جوش یا جوشکاری کرد ، بدون آنکه نیازی به هیچ قطعه کوتاهی از لوله بر خلاف فلنج برش خورده باشد که برای نصب به طول مستقیم لوله نیاز دارد.

علیرغم اینکه هزینه اولیه خرید فلنج جوش بالاتر از یک فلنج برشی است ، هزینه نصب (که شامل جوشکاری و بازرسی است) را کاهش می دهد.

فلنج های جوش گردن می توانند در لحظه های خمش بالاتر مقاومت کنند.

فلنج های جوشکاری برای سیستم های لوله کشی تحت فشار زیاد ، بار زیاد چرخه ای ، درجه حرارت بالا و همچنین خدمات می باشد.

قیمت فلنج جوشی چقدر است؟

قیمت فلنج جوشی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله آن ها می توان به اندازه، ابعاد، جنس و ... اشاره کرد.

 برای دریافت لیست قیمت فلنج جوشی با ایران کوشش تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید.